نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس

منابع غیر رسمی در ایتالیا از ژائو فلیكس، فدریكو كیه‌زا، نیكولو زانیولو، مائورو ایكاردی و كریستین اریكسن به عنوان بازیكنانی كه موردنظر ماسیمیلیانو الگری برای فصل بعد هستند نام می‌برند و این در حالی است که سرنوشت مكس الگری نیز در جلسه ویژه چند روز آینده مشخص خواهد شد.

 

در عین حال احتمال پیوستن بازیكنی سرشناس كه طبق اعلام برخی از رسانه‌ها در ماه‌های اخیر احتمالاً از میان باشگاه‌های رئال‌مادرید، پی‌اس‌جی، من‌یونایتد، لیورپول، من‌سیتی، بایرن و... باشد نیز دور از ذهن نخواهد بود.

 

― شایعات وقوع انتقال خامس رودریگز را بیشتر تایید می‌كنند.

 

― پیش از این نیز انتقال كریستین رومه‌رو و آرون رمزی به یوونتوس در فصل قبل قطعی شده است.

 

― اندره‌ا بارتزالی و مارتین كاسرس نیز خروجی‌های محتمل بیانكونری در تابستان پیش ‌رو هستند.

 

― قرارداد متویدی در سال 2020 به پایان می رسد و اگر یوونتوس موفق به تمدید قرارداد با او نشود، در همین تابستان او فروخته خواهد شد.

 

― ده لیخت که یکی از اصلی ترین هدف های یوونتوس برای تابستان می باشد، مدعی شد 4 پیشنهاد از تیم های برتر اروپایی دریافت کرده ولی تا پایان فصل به هیچ کدام از آنها فکر نخواهد کرد.

 

― اسپیناتزولا بازیکن ارزشمند تیم یوونتوس در جلسه ی مهمی با مدیران یووه حضور به هم خواهد رساند تا در مورد ادامه ی همکاری با یوونتوس صحبت کند.

 

برای اطلاع از سایر اخبار تیم یوونتوس، می توانید به صفحه ی اینستاگرام یوونتوس دات ای ار یا کانال رسمی ما در تلگرام مراجعه فرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: